دانشگاه علوم و فناوریهای نوین گلبهار

وبلاگ علمی و آموزشی دانشجویان مهندسی صنایع

وبلاگ علمی و آموزشی دانشجویان مهندسی صنایع

دانشگاه علوم و فناوریهای نوین گلبهار

این وبلاگ صرفا جهت اطلاع رسانی آموزشی به دانشجویان رشته مهندسی صنایع دانشگاه علوم و فناوریهای نوین گلبهار ایجاد شده است.

نویسندگان
در عصر تکنولوژی و ارتباطات استفاده از امکانات دنیای فناوری به یکی از اصلی ترین و بدیهی ترین مبانی استفاده دانشجویان تبدیل شده است. به جهت رفاه حال دانشجویان محترم رشته مهندسی صنایع دانشگاه علوم و فناوریهای نوین گلبهار نسخه آزمایشی آموزش های مجازی وبلاگ را راه اندازی شد. هدف از راه اندازی این سرویس بیشتر جهت استفاده دانشجویان از جزوات و فایلهای مربوط به دروسی است که احیانا در جلسات خاصی غیبت داشته اند یا فرصت نت برداری از گفته ها و شنیده ها در کلاس درسی را پیدا نکرده اند یا نیاز به دسترسی به جزوات اساتید یا موسسات دیگر دارند. لذا از تمام دانشجویان عزیزی که امکان به اشتراک گذاشتن دانسته های علمی شان را دارند تقاضا میکنیم با در اختیار گذاشتن جزوات و محفوضات علمی مربوط به دروس رشته مهندسی صنایع ما را در غنی تر کردن این آموزشگاه مجازی یاری دهند.



آموزش نحوه استفاده از سرویس آموزشگاه مجازی:

آموزشگاه مجازی راه اندازی شده از سرویس سایت EDUonGo استفاده میکند و دوستانی که جهت استفاده از محتویات آموزشگاه مجازی به آن مراجعه میکنند باید عضو این سایت باشند. نحوه عضویت در این سایت بسیار آسان است. برای عضویت راحت تر در این سرویس با کلیک بر روی لینک انتهای همین صفحه وارد صفحه آموزشگاه مجازی وبلاگ UENTG خواهید شد. سپس با انتخاب درس یا درسهای مورد نظرتان صفحه ای جهت ثبت نام به شما نمایش داده میشود. فیلدهای نمایش داده شده را با اطلاعات صحیح پر کنید و بر روی دکمه Sign Up کلیک کنید. حالا دیگر ثبت نام شما انجام شده است و در آینده برای ورود کافیست از گزینه Login برای ورود استفاده کنید. با اتمام عملیات ثبت نام میتوانید با توجه به راهنمایی های موجود در صفحه باز شده از اطلاعات و امکانات موجود مربوط به درس یا دروس انتخابی خود استفاده کنید.


 ** لطفا اطلاعات ثبت نام خود را به صورت صحیح وارد کنید زیرا در صورت اضافه شدن فایل یا اطلاعات جدید به درس مورد نظر شما سایت EDUonGo ، از آدرس ایمیل وارد شده جهت اطلاع رسانی به شما استفاده خواهد کرد.

به جهت اینکه راه اندازی این سرویس به صورت آزمایشی انجام شده است از تمام دوستان عزیز خواهش میکنیم ما را در ارائه هرچه بهتر امکانات آموزشی یاری دهند.


لطفا برای انتقال به صفحه آموزشگاه مجازی بر روی دکمه زیر کلیک کنید


دکمه دانشگاه مجازی

لینک دانشگاه مجازی